2 Şubat 2018 Cuma

EF KİMDİR ?

       EF KİMDİR ?

  Merhaba , 

Ben Elif Feyza ama kısaca ef :)  Henüz nerede yaşadığımı ya da hangi okula gittiğimi paylaşmıyorum belki sonra . 
@ef.teog.kirtasiye adıyla 2 sene önce bir instagram blogu açarak serüvenime başladım. Hesabım yavaş yavaş büyüdü ve şimdi @efvehayalleri olarak büyük bir aileye sahibim. Orada başladığım serüvenime buradan da devam etmek istedim.
 Ne mi paylaşacağım ?
Okuduğum kitapları, dergileri, yazdığım yazıları , gezdiğim yerleri, düşüncelerimi, hayallerimi . Ef'ten bir şeyler işte.
Ben yazmaya hazırım. Peki sen okumaya var mısın ? 

instagram : @efvehayalleri

4 yorum:

  1. Her zaman burdayız Ef <3

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederimm. 🤗🙈

    YanıtlaSil
  3. 7. Sınıfa gidiyorum her gün ortalama kac soru çözmeliyim enazindan bir fikir verebilir misin?Noluuuuur.💖

    YanıtlaSil