21 Haziran 2018 Perşembe

ÇİZİME NASIL BAŞLADIM VE HANGİ KALEMLERİ KULLANIYORUM?


Herkese uzun bir zaman sonra merhaba :)

  Sonunda yaz tatiline girdik umarım tatiliniz çok güzel geçiyordur.
  Bugünkü blog yazımın konusu bana yine sorulan sorulardan bir tanesi.
  Instagram hesabımda ders ve kitap paylaşımlarının yanı sıra yazın çizimler de paylaşıyorum.
Profesyonel falan değilim ama küçüklükten beri hep bir ilgim var. Ailem bana hayal gücüm geniş olsun, sayfaları doldurayım diye hep büyük boy defter alıyorlarmış. Oturup birçok resim çizerdim, arada sırada babamın da bana katıldığını ve birlikte çizdiğimizi de hatırlıyorum. Tabi o zaman çizdiğim şeyler ne olabilir çiçek,ev falan. Daha sonra 5. sınıfta oyuncaklarımın resmini çizmeye başladım. Geçen yaz da Pinterest'te bulduğum şeyleri bakarak çizmeye başladım. Açıkçası ben çizim yapmanın biraz yetenek biraz da çalışma ile olduğunu düşünüyorum. Dediğim gibi benim de harika resimler çizdiğim söylenemez fakat elimden geldiğince çiziyorum ve sizlerin yazdıkları güzel yorumlar da beni çok mutlu ediyor, çok teşekkürler :)) .
   Kullandığım kalemlere gelirseeek sevgili arkadaşlar. Profesyonel insanların kullandığı kalemlerden kullanmıyorum. Kullandıklarım gayet her yerde bulabileceğiniz ve alabileceğiniz kalemler.
1. Faber Castell Fiesta 30'lu keçeli kalem seti (3 senedir kullanıyorum ve henüz bitirebilmiş değilim)
2. Stabilo Point88 0.4 uçlu renkli kalemler.
3. Artline Drawing System 0.1 , 0.2 ve 0.3 kalınlıktaki siyah kalemler
4 Faber Castell 36'lı kuru boya
5. Let's 36'lı kuru boya (Uygun fiyatlı ve kaliteli bir kuru boya)
6. KOH-I NOOR Mondeluz Aquarell Kuru boya (Yaşadığım yerdeki bir kırtasiyeden aldım ve şu ana kadar kullandığım en yumuşak uçlu ve iyi karışabilen boya. Zaten aynı zamanda ıslatınca sulu boya gibi de oluyor isminden de anlaşılabileceği gibi)

   Sonuç olarak küçüklükten beri resme bir ilgim var ve çizim yapıyorum. Biraz yetenek ve sanırım geliştirme sonucu şu anki çizimlerim. İleride umarım daha iyi ürünlerle daha güzel çizimler yapabilirim. Geliştirmeyi çok istiyorum. Sizler de Pinteres'ten "Drawing Ideas" şeklinde aratarak çizimler bulabilir, yaz tatilinde hem güzel vakit geçirir hem de kendinizi geliştirirsiniz. Aynı zamanda Youtube'da da çok güzel çizim videoları var onlara da göz atabilirsiniz.

   Başka bir ef'ten bir şeyler blog yazısında görüşmek üzere. İleriki yazı için konu öneriniz varsa buraya yorum yazabilir veya instagram hesabıma mesaj atabilirsniz. Kendinize çok çok iyi bakın.

EF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder